måndag 7 februari 2011

På riktigt Aftonbladet?



Jag har sagt det förr och jag kommer säkerligen att säga det igen; WTF Aftonbladet! Nu vill de "hjälpa" polisen att hitta försvunna kvinnor, men begränsar sig till sina plusläsare... Det är fan värre än att vara med i facebookgrupper och känna sig god. Hade jag varit anhörig hade jag stämt.
Än mer förvirrad blir jag när jag går igenom hela förstasidan för att se vad jag mer skulle kunna få för smaskigt för pluspengarna:
"Clabbes brösttoner orsakade ramaskri"
"Plastikingreppen som fungerar"
"Porren är bara en knapptryckning bort" eller varför inte
"Tina, 58: Jag har fått tillbaka lystern jag hade som ung"?
Det känns så värdigt på nåt sätt.


2 kommentarer:

south of sthlm sa...

Porren har gett mig tillbaka lystern jag hade som ung!

RaQ sa...

Den hade jag lätt betalat för!