onsdag 6 januari 2010

Te och Mona Sahlinfransar

Jag gillar inte te. Jag ogillar det inte heller men jag skulle nog inte sakna det om det dog ut. Trots det har jag flera olika sorter hemma. Enda gången jag faktiskt kan bli riktigt sugen på det är när det är snortapparinäsanväder som idag. Jag har till och med en paket pyramidtepåsar hemma. De är precis som i reklamen! När jag just gjorde en kopp dök den här killen upp i mitt kök!!



Egentligen hatar jag pyramidpåsar, de ligger som i tvångströja i de där jävla snörena som man måste få loss för att inte behöva doppa händerna i kokande vatten. Varje gång känns det som man ska riva sönder påsen.

Jag nämnde väl att mina vinterbekymmer är väldigt angelägna när det är vargavinter i Stockholm och ett par hemlösa (utan pyramidpåsar) nog kommer att stryka med de här nätterna?

Jag nämnde väl även hur mycket jag hatar vit kajal och klumpig mascara när jag var inne på såna allvarligheter?
Tjejen på bilden har jag säkert inget emot men DON'T! REALLY! DON'T!

Fan också! Nu har mitt pyramidte kallnat!

Inga kommentarer: