måndag 12 april 2010

Beslutsångest

Jag kan inte bestämma mig för om det här är det äckligaste eller faktiskt det roligaste på länge. Jag vet inte om jag skäms lite för att det eventuellt handlar om lyteskomik.
Hur som helst har jag valt att förvarna er lite:
Då jag inte på nåt sätt tror att mina läsare är dumma i huvudet så är det naturligtvis upp till var och en att klicka på klippet, den här varningen är faktiskt mest till min mamma: Mamma; Du vill inte se det här. Jag lovar. Lita på mig.
Ni andra: Skyll inte på mig om ni drömmer om titaniclåten i soft saxtappning och avgrundsdjupa munhålor och undermåliga anatomikunskaper.

2 kommentarer:

Nilsson sa...

Intressant, helt spontant kom jag att tänka på en Norge historia.
En man ligger och gör armhävningar när en norrman kommer förbi och säger "Jeg vill icke förstöra noet för deg men jenta di har gått"

RaQ sa...

I just det här fallet hade jag fan inte kunnat säga det bättre själv.