torsdag 20 augusti 2009

10.000-läsarklubben


Om 26 träffar har den här bloggen 10.000 träffar. Jag är mäkta tacksam! Tack som fan! Jag lovar att jag ska försöka bli mitt bittra fina jag igen nån gång så att den faktiskt kanske blir lite läsvärd igen. Tills dess får ni hålla tillgodo med denna vackra bild.

Vem blir besökare nummer 10.000? Jag gissar på nån av alla som fortfarande tappert letar efter gloryholes i Göteborg men om inte kanske jag bjuder på linssoppa nån dag som belöning. Det är tydligen sånt man äter när man är fattig student. Kan det vara populärt i dagens koldioxidmedvetna samhälle?

6 kommentarer:

BeRKA sa...

9980, jag återkommer senare...

RaQ sa...

Nu är det 9983.

BeRKA sa...

Attans! 9996

south of sthlm sa...

fan.....10002...
jag undrar lite om du vet hur jävla skittrist kriminologi egentligen är?
Jag minns att jag tog det som fristående kurs när jag va nåt runt 20+ och blev grymt besviken! Jag vet inte om det kan bottna i att jag va en aning juvenil vid tidpunkten och kanske hade förväntat mig mer praktik än statistik....
Minns även att relationen mellan gravitationen och kurskamratinnans välutvecklade kroppsdelar i de norra regionerna var betydligt intressantare än relationen mellan arbetslöshet och drogmissbruket i de norra förorterna. Kriminologi....are you sure about this?

RaQ sa...

South: Jag är skitsure. Jag tror att åldern är till min fördel. Jag har suttit hela dagen och bara frossat i introduktionen, gamla rävars definitioner och diverse svulstiga beskrivningar om avrättningar på 1600-talet.

RaQ sa...

Den tiotusende besökaren var nån som googlade glocalnet. Bara det är ju fantastiskt, men det blir fan ingen linssoppa.