måndag 3 augusti 2009

Kära kära vänner

Forgive me kära läsare for I have sinned. It's been 20 dagar since my last bloggning. Jag skäms! Jag är en usel bloggare! Men jag är rätt söt så ni förlåter mig säkert. Åkej; Semestern fortsatte som följer; Jag och Anonym drog söderut mot Glennville
och Västkusten.
Jag överlät fotograferandet åt honom och rörde inte kameran under hela veckan. Resultatet, eller i alla fall 40% av resultatet ser ni ovan. Det blev 7 bilder varav en var svart och en var suddig. Det har aldrig varit så skönt att ta hand om bilderna som denna gången. Vi hade det hur som helst väldigt väldigt bra och fick bo både hos min fina fina syster och på fina mammas fina Brännö. Vi gjorde Feskekörkan och Freeport och allt annat man inte bör missa. Mest av allt gjorde jag Ullevi! Jag gjorde THE CLAW!
Ja, jag funderar bannemej på att bygga en något mindre kopia och kanske bo i. Jag vet inte vad man kan få ut av ett 14 kvadratsrum med en takhöjd på dryga tre men det är sannerligen värt att räkna på.
U2 var också bra.

Inga kommentarer: