fredag 3 oktober 2008

En doft av ligga - Bortskänkes

Det är så fint på nåt sätt när någon har gått i trappuppgången precis innan en och lämnat en allt annat än diskret dimma av Eau de Brothel och man kommer ikapp precis när snubben hon ligger med öppnar och släpper ut ett moln av Davidoffs bästa kåtparfym.
Då hoppas jag litegrann att jag faktiskt luktar svett.

Jag gillar inte parfymer. Eller jo, jag gillar herrparfymer, de luktar ligga, men jag gillar inte att lukta parfym själv. Jag har de senaste fjurtiurton åren letat efter en parfym som är jag men det finns ingen... Eller det kanske är svett och smuts som är min grej.

Hur som helst så har jag en massa parfymer som jag inte vill ha. Nån därute som luktar illa och är trött på det? Räck upp en hand.

Seriöst så har jag faktiskt en massa parfymer jag vill bli av med:
Davidoff cool water
L'eau par Kenzo
Miracle
Boss Deep Red
D&G Light blue har jag två av. Varför?

Så: Stinker du eller vill du bara snåla och ge alla i familjen en påbörjad julklapp; Säg till.


Inga kommentarer: