måndag 16 mars 2009

Ångerrätt?

Jag köpte en ansiktstvätt förra veckan. Normalt brukar jag lukta på såna grejer innan jag köper dem men denna gången missade jag det helt. Den luktar nån form av fejktulpanhorhus, eller nä, den luktar inte, den formligen osar. Man luktar tills man döljer stanken med kräm eller ja, vad fan som helst. Chokladpudding. 
Jag köpte även en wc-rent, en Mr Muscle med en marin doft. 
Denna marina doft luktar fejktulpanhorhus även den. De luktar de facto likadant. 

Bör jag känna mig lurad? Eller kanske bara väldigt ren?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, fejktulpanhorhus är en populär doft nu. :-)

RaQ sa...

Uppenbarligen. Jag får börja hänga med mer i trenderna innan jag köper nåt mer.

Anonym sa...

Vi kan alltså konstatera att det går lika bra med WC Rent i fejset :D

RaQ sa...

Jag tror det. Det är ju det jag använder nu typ.