torsdag 19 mars 2009

En dag i mitt huvud

If I were a boy (A, fast nu är du ju inte det. Du är ju Bejånse) even just for a day (inte ens det)
I'd roll out of bed in the morning (Istället för att... sväva? Om jag rullar ur sängen slår jag ihjäl mig)
And throw on what I wanted (Men nu är du under pistolhot tvungen att vara ögongodis åt gemene bajs? Ztakkasch)
And go drink beer with the guys (Och det kan du inte göra nu för att?)

And chase after girls
I'd kick it with who I wanted (Vad hindrar dig?)
And I'd never get confronted for it (Vem bryr sig? Låt dem hata)
'Cause they stick up for me (Vilka skulle det? Dina nedlagda offer? Jag förstår inte, på riktigt?)

If I were a boy (Mhm)
I think I could understand
How it feels to love a girl (Hur stor skillnad kan det vara?) 
I swear I'd be a better man (Du är ju totalt värdelös som man nu så sämre kan du ju inte bli)

I'd listen to her (Det säger du bara)
'Cause I know how it hurts
When you lose the one you wanted
'Cause he's taking you for granted (Jag förstår honom, du är fan rätt gnällig)
And everything you had got destroyed (Eller så kan du skapa ett eget liv först, istället för att hänga upp allt på en han)

If I were a boy (Jaja)
I would turn off my phone (För det kan inte en flikkiz göra?)
Tell everyone it's broken
So they'd think that I was sleeping alone (Men sa du inte nyss att du skulle knulla runt och få klappar på axeln för det? Varför så hemlig då? Och varför ringer din telefon hela nätterna? Varför svarar du? Åh, du är ett mysterium!)

I'd put myself first (Till skillnad från att vara någons livegna Barbara?)
And make the rules as I go (Nu börjar jag på riktigt fundera på om du är livegen)
'Cause I know that she'd be faithful
Waiting for me to come home, to come home (Fast nu beskrev du ju just en av de där killarna du är så jävla bitter på?)

If I were a boy
I think I could understand
How it feels to love a girl
I swear I'd be a better man (Ja, du sa det)

I'd listen to her
'Cause I know how it hurts
When you lose the one you wanted
'Cause he's taking you for granted
And everything you had got destroyed (Det med)

It's a little too late for you to come back
Say it's just a mistake
Think I'd forgive you like that
If you thought I would wait for you
You thought wrong (Fast nu fattar jag ingenting. Är du han eller hon nu? Bestäm dig!)

But you're just a boy
You don't understand
And you don't understand, oh
How it feels to love a girl
Someday you wish you were a better man (Jag vet, vi sjunger samma sak igen fast vänder på det så att alla killar helt plötsligt blir sinnesslöa. Clever.)

You don't listen to her
You don't care how it hurts
Until you lose the one you wanted
'Cause you're taking her for granted
And everything you had got destroyed
But you're just a boy (Jo, du sa det. Kan du inte waila lite också så är min dag perfekt.)

Hate to brake it men Bejånse har fel. Jag är helt övertygad om att det är så här: 
If I were a boy
skulle jag runka och knulla
The end

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha...klockrent ! :D

south of sthlm sa...

hahaha!! håller med föregående talare

Lolalola sa...

Å stå å kissa!!! Lyfta tunga saker för att få veta hur det är att vara stark!!!

RaQ sa...

Och kissa på ringen! Och golvet! Glömde ju det.