tisdag 18 augusti 2009

iLejävlaluja

Det här är nya iPhone 3GS. Men den kan du filma. (WOW! Verkligen; WOW!)
Det här är nya iPhone 3GS. Men den kan du redigera dina filmer. (Ååååh faaaan!)
Det här är nya iPhone 3GS. Men den kan du skicka dina filmer. (Nu kissar jag nästan på mig. Det är så framtiden! Typ flygande bilar!Iiiiih!)

Om inte ni hade haft en så vansinnigt idiotförklarande reklam som ger mig kväljningar och flashbacks till Teletubbies så hade kanske fler människor köpt er takpanna till telefon som nu TILL OCH MED kan skicka mms. Kors i taket! Om fler köpte den kanske ni skulle ha råd att anlita en reklambyrå till er tv-reklam.

Det här nya iPhone 3GS. Den kan apples reklamare köra upp där solen sällan skiner.

2 kommentarer:

south of sthlm sa...

Har någon gjort dig väldigt illa med en Iphone när du var liten?
Du vet väl att det kanske går att ringa på deras nya iPhone också va?

RaQ sa...

Nej, men min pappa slog mig med en iPhonereklam.
Är du säker på det?