torsdag 25 februari 2010

Dagens nyhetsskörd

Dagens...

i-landsåkomma: Om man behöver ryggstöd för att inte få ont i tummen kan det vara läge att dra ner på kommunikationen. Samma gäller om du seriöst överväger stödskena.

missriktade frustration: Jag kan förstå att man blir vansinnig när snö plogas upp på ens trottoar, eller nä, det kan jag inte alls! Det här låter som den galna familjen i Vojakkala som till slut högg sin granne i huvudet med en yxa ett par gånger. Skicka upp den här snubben dit så han får möta sin överman. Ta med infrastrukturministern också.

jubelidiot: Spöstraff klingar nästan lite vackert i just det här fallet. Jag trodde inte att det var möjligt att vara så fel för ett jobb.

kompis: Vem behöver fiender när man har såna här godbitar i sin närhet?

urk: Nu är jag inte lagd åt det hållet men om någon av mina killkompisar skulle kunna tänka er att bli kärvänliga med denna kvinna så snällasnällasnälla; håll det för er själva.

orka: Inte nog med att hela infrastrukturen kraschat i Svea rike den senaste veckan, nu kan såna här katastrofer inträffa också. Huvva!

sysslolöshet: Jag råkar veta att förra veckans sportlov fortfarande pågår där eftersom deras plattakade skolor är stängda pga takrasrisk. Nån som börjar bli lite uttråkad?

här får du fan ingen Gevalia: 300.000 hembesök? Jag kan inte för mitt liv komma på ett sämre sätt att värva röster. Det borde fan vara förbjudet för ALLA som inte är hembjudna att ringa på folks dörrar på måfå. Jag blir lika sugen på att värvas i mitt eget hem som att bjuda in hela mellansveriges jehovas på pyamasparty. Jag ska sätta upp en lapp vid min ringklocka: RÖR OCH DU DÖR!!!

Inga kommentarer: