fredag 5 december 2008

Finn femtio fel


Idag tittade jag på Supernanny. Fråga mig inte varför för jag kommer att förneka det å det hårdaste.

Det handlade om Danielle och Tom som uppenbarligen gillar att ligga med varandra efter en eon tillsammans. Danielle och Tom har sju barn (från helvetet) i åldrarna bäbis till sjutton.
Nu ska Tom dra till Irak i 12-18 månader och Danielle behöver hjälp. Hon vet inte hur hon ska klara av att hantera de sju (djävuls-)barnen själv.
Deras tvååring (djävulens avkomma) kör runt deras ettochetthalvtåring i en eltraktor på tomten.
Mamma Danielle vill inte vara med och leka, hon tycker inte det är roligt. -De har ju leksaker. säger hon.
När Toms flykt (för det måste vara en flykt, jag hade fan också dragit om jag hade sju ungdjävular) till Irak kommer på tal säger Danielle: -Jag trodde inte att jag skulle behöva uppfostra de yngsta själv. Danielles barn svär som sjömän och har aldrig ens kommit i närheten av något som varit i närheten av något som varit i närheten av uppfostran.

Jag hann bara se första kvarten så jag vet faktiskt inte hur supernannyn löste det här men jag har faktiskt en del tips till Danielle och Tom:

Ett: Skaffa gärna fler barn
Två: Sprid ert arv
Tre: The more the merrier
Fyra: Det är bara töntiga tvååringar som inte säger Stupid fuck
Fem: Sju barn är ingenting, gör ett par till vettja
Sex: Det här är viktigast av allt; Ställ upp i tv.

Inga kommentarer: