måndag 29 december 2008

Jag stagnerar

Jag har blivit skitdålig på att blogga. Jag har lite ångest för det. Inte för att jag tror att världen blir ett bättre ställe om jag skriver, jag menar; Blonda småflikkizar är de största bloggarna, det går inte att komma ifrån, jag känner bara mer dåligt samvete för de få tappra som faktiskt håller koll. Jag avskyr att gå in på en blogg som inte uppdaterats på veckor. Jag har funderat lite över anledningen till att jag inte kommer på något att skriva om och har kommit fram till följande:
Min bitterhet håller på att dö ut. Detta är väl både på gott och ont, det är skitskönt att inte gå runt och vara bitter jämnt, men utan bitter blir bitterfitta bara fitta och fittor bloggar dåligt.
Jag skulle kunna skriva en spaltmeter om varför min bitterhet håller på att dö ut men det tänker jag inte göra, jag nöjer mig med mustascher och strykjärn.


Inga kommentarer: