tisdag 20 januari 2009

You can find me in the club, bottle full of bub

Jag fyller år idag. 35. Då känns det passande att på facebook få reklam för sin dödsdag. Varför inte veta redan nu hur många såna här dagar man har kvar? Nu när man kommit lite till åren är det ju även skönt att kunna ta reda på huruvida man är säxig eller inte, man kanske ska kasta in handduken redan nu istället för att vänta in sin dödsdag. När man är gammal ska man tydligen nöja sig med virtuella provkörningar också. Jag tycker ju i och för sig att mitt mörkerseende har försämrats rejält. Äsch vad fan, allt det där är bara skit! Nu ska jag fira ordentligt med en norsk för en spänn på tradera!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag fyllde också år idag (20e). missade dock vad jag fick för slags reklam på facebook. däremot har jag aldrig blivit så ihågkommen på min födelsedag som efter facebooks inträde i mitt liv. även om det är fejk så känns det lite fint.

Anonym sa...

jag skulle ju kunna säga grattis också.

RaQ sa...

Jag vet! Det är helt sjukt! Seriöst så fick jag typ 30 gratulationer på facebook, egentligen hatar jag ju facebook men jag kände mig allt lite poppis igår.

Kära Kelly Korv! Grattis i efterskott (fast du inte fyllde lika tungt). Det föds bara fina människor den tjugonde januari.