måndag 5 januari 2009

Kåmmånn Postkodjävlalotteriet!

Jag får aldrig post, jag får räkningar ibland, rabattkuponger från ICA ibland och så mycket skit från postkodslotteriet att jag nog lätt skulle kunna ordna besöksförbud pga massiv stalking.
Jag är inte din kompis Rickard jävla Sjöberg. Jag vill inte köpa dina jävla lotter. Jag skickar fan inte post hem till dig med jävla möss- och smajlbilder på mig själv på kuvertet. Jag kommer aldrig att nappa på din jävla helylle-Yves Rocherapproach.

Att jag dessutom specifikt ringt till det där helvetet till envetet företag och vänligt bett dem att sluta skövla skogarna för att skicka verkningslös reklam till just mig gör mig vansinnig.
Just nu väger jag mellan att skicka nakenbildsvykort hem till Sjögren eller bajsa i det senaste kuvertet och skicka åter avsändaren.

Tack kära postkodsfittlotteriet för att ni drar fram min vilande bitterhet. Tack som fan. Må ni brinna i postkodshelvetet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag öppnade inte ens det sista brevet från dem. Jag rev det i bitar innan det slängdes.

Dessutom undrar jag om lotteriet kanske är riggat. Hur kan det annars komma sig att det bara är landortshålor som vinner? Är det verkligen slumpen, eller är det för att TV4 tycker det är bättre TV...

RaQ sa...

Jag har aldrig öppnat något, jag kräks bara lite i munnen när jag ser en vulgärt insmickrande sjöberg på kuvertet. Jag gissar att de har flest landsortstittare och att de köper flest lotter. Hade det då inte varit de som vann hela tiden skulle dessa sluta köpa lotter och sjöberg skulle därmed inte ha råd att skicka så mycket reklam till varken dig eller mig.
En styggelse är vad det är!