torsdag 15 januari 2009

Lola!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Detsamma gumman! Tack!!!

Tycker JÄVLIGT synd om mig själv just nu men vet att bara jag får något för händerna så lättar det. Typiskt då att man vaknar klockan fem, finns liksom inte en hel massa att hitta på då! Sen får du nog be Baldur snacka lite mer/högre med Gurra för 9 minus är INTE vad jag behöver nu när löpningen typ är BÄSTA BÄSTA terapin! Älskar dig hejdlöst!

Anonym sa...

Har lyssnat massa på denna låt nu! Även om den inte var till mig... Blev förälskad. Fin låt, fin tanke från en fin person.

Puss

Sara

RaQ sa...

José! Ja, visst är den underbar? Den kan vara till dig med såklart. Den räcker till alla. Den eller valfri Fleetwood Maclåt. Du får välja själv.
Jag såg just att Fleetwood Mac har gjort en låt som heter, håll i dig nu:
Nights in Estoril.
Vackert.
Puss