torsdag 12 februari 2009

Alla jävla hjärtans dag


Sväljer du alla kommersiella högtider med hull och hår? Känner du dig lite god när du uppvaktar din kärlek en gång om året för att amerikanerna gör det (Alla vet ju att allt amerikaner gör är bra)? Är du dessutom skitlat och känner att du inte pallar att engagera dig utan hellre betalar överpris för en skabbig ros? Då har interflora en lösning för dig.


Jag köper ju sånt där men jag är lite snål så;
Alla mina nära och kära.
Jag gillar er skitmycket men jag orkar inte visa det så gå ut och plocka en blomma på lördag, nån jävla rabatt måste det finnas nånstans där man kan gräva fram nån gammal lök, och lek att den är från mig. Om det känns fattigt så säg till så skickar jag ett sms också.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill införa "Alla stjärtans dag" och skicka påsar med bajs hem till nära och kära :D

RaQ sa...

Jag vill införa alla surfittors dag. Den är idag och jag är kung surfitta.

south of sthlm sa...

Äh! Visserligen visar man en total brist på finess om man använder sms-tjänsten, men du kan seriöst inte komma å påstå att du, som alla andra kvinnor( bitterfittor eller inte) inte värnar om Alla Hjärtans Dag som om det vore en utrotningshotad säl. Det är ju bara bittra ensamstående människor utan någon som uppvaktar dom som klankar ner på kärleksdagen.....

Jaha...

RaQ sa...

Nej hörru South. I mitt fall har du helt fel. Jag är bitter som fan men jag är inte ensamstående, ändå tycker jag att alla hjärtans dag är lika värd att fira som fjärde juli. Eller halloween för den delen.
Nu har jag inte tid att hänga här längre, jag måste preppa för morgondagens presidents day-firande.