tisdag 17 februari 2009

Käften Helge!

Det är Helge Skoog som totalt skiter ner Halv åtta hos mig i fyran.Jag har aldrig skänkt honom en tanke innan men nu hatar jag. Han håller aldrig käft. Han förstör hela programmet. Det är hån, spe, ordbajseri och en jävla massa dynga. Fjortisfasoner ta mig fan. Det är nätt och jämt att deltagarna får säga färdigt en mening innan hans röst fullkomligt tar över och kryper in under skinnet på en. Jag klarar en minut, sen vill jag kasta möbler på tv:n.
Jag gillar knappt tv. Jag tittar inte en timme om dagen men just det här hade jag velat se. Varför inte köra textat på text-tv, gärna Helgefritt.
Inte ens afv-mannen är så kåt på sin egen röst. INGEN I HELA VÄRLDEN är så kåt på sin egen röst.
Du som kom på den briljanta idén att låta honom prata sönder en annars ganska gullig programidé; Du är såååååååååå dålig. Byt jobb. Flytta gärna utomlands också. Och för i helvete: Ta med Helge!

Inga kommentarer: