torsdag 5 februari 2009

Rita Rosita


Ibland, när det absolut inte finns något annat att titta på, tittar jag på A shot of love with Tila Tequila. För dig lyckligt ovetande handlar skiten om att ett gäng killar och ett gäng tjejer ska tävla om en bibruttas gunst. Fråga mig inte varför... det handlar bara om min kanske något osunda vurm för förnedring. Jag misstänker att det där är den värsta formen faktiskt. Det är lite som Fear Factor, fast istället för pengar vinner du en tjej som har grovhånglat med samtliga deltagare i tävlingen, ibland samma kväll. Huruvida vinnaren och Tilaflikkizen kommer att lira kan man ju aldrig veta så jag vet faktiskt inte vad jag skulle satsa om jag nu mot alla odds skulle vara med i något liknande.

Igår tatuerade sig tre av de sex återstående. Ytterligare en piercade sig. En gick på krossat glas, fick skitont, gnällde och tyckte på allvar att han borde vinna fast det direkt efteråt visade sig vara fejkglas. En annan gång skulle de tävla om vilket kön som kunde dricka flest äckliga shots vilket resulterade i en kräkfiesta. Ibland uppstår handgemäng men över lag handlar det bara om ett gäng idioter som lika gärna skulle kunna lägga upp sin självrespekt på ett fat, dra på sig ett hundhalsband och en gagball och därefter avsäga sig sitt extistensberättigande.

Jag vet inte ens vart jag vill komma, det går inte att i ord beskriva hur dåligt det är. Jag vet bara att det är andra gången jag ser den här säsongen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

den där shotstävlingen ja... lyckades zappa över och såg just den. det var tjejerna som vann och PRISET bestod i att äta en grisfitta. det var nog det vidrigaste jag sett.

RaQ sa...

Lyckades zappa och lyckades zappa... så säger de allihop.
Men shit, just den biten missade jag. Ytterligare karateförnedring! Jag hade inte ätit grisfitta för nån. Allra minst för henne.

south of sthlm sa...

Jag ska skryta och säga att jag inte sett ett enda avsnitt av dyngan. Och ni förvånar mig..skäms!
Kan ingen Rickrolla henne? Kan inte du styra upp det RaQ? Sätt din kompis David Caruso på uppgiften.

RaQ sa...

Jag ska fundera på det när jag skämts klart. Mest av allt skulle jag nog vilja rickrolla David Caruso. Undrar vilket håll han skulle vända sig teatraliskt mot då. En gång gjorde han sin grövsta pose (åt höger om jag inte minns rätt) och sa: "You missed a button".