lördag 7 februari 2009

Äter du bara bajs blir du... just det... bajs


Jag brukar kolla på du är vad du äter. Jag älskar att se tjocka människor bli förvånade när de ser att deras veckointag av mat har gjort dem till 90 kilo skogaholmslimpa.
Jag har däremot aldrig älskat Sanna Bråding. Jag har alltid tyckt att hon är en extremt skrikig människa med en ganska gräslig smak. Nu kryper jag till korset och tar tillbaks alla onda tankar om henne, inte för att jag någon gång spenderat tid på att aktivt ogilla henne men ändå.
Så jävla befriande att slippa höra dessa "stackars" tjockisar klaga över hur jävla jobbigt det är att minsann behöva stå ut i åtta veckor med betald ekologisk mat, uppradade menyer och Anna Skippers "expert"-tips.
För i helvete; Du är tjock, du har sökt in själv, du får dina äckliga femton minuter och det kostar lite engagemang.
Sanna Bråding däremot, som inte bara har problem med mat utan även kemiska substanser och cigg följer programmet till punkt och pricka och med ett leende. Okej att hon inte skulle gå ner ett gram men vad fan, hon dansar glatt afrikansk dans, hon öppnar sig totalt och gnäller inte ett skit.

Förlåt mig Sanna. Jag hade fel.

(Jag tror att jag ska ändra tema på den här bloggen och bara köra förlåtmigtema. Rick Astley blev min vändning! Halleluja!)

Som vanligt är det inte tjockisen på bilden som skrivit brevet.

2 kommentarer:

south of sthlm sa...

Vem är det som skrivit den då? Hennes bror?

RaQ sa...

Nej fan. Hennes alter ego. TjockRaQ.