söndag 5 juli 2009

Charteress


Nu är jag hemma från crocschartern på Kreta. Vi har haft det helt jävla fenomenalt! Jag återkommer om det när huvudet klarnat lite. 2h försening och osköna flygplatsbänkar klockan fyra på natten gör inte susen. Jag har nu i alla fall blivit en riktig charterböna och bästalistan i packningen var som följer: 

Mygga

Crocs

Mjukost

Jag har flera gånger fått frågan om huruvida Camilla är min dotter, det skiljer 9 år mellan oss. Do not even go there. En gång fick jag frågan om jag hade barnbarn, kan ha varit en språkförbistring men ändå. Det finaste jag fick höra var en restauranggubbe som sa att jag var för fet för efterrätt och borde ta en coctail istället. Rent kalorimässigt vet jag fan inte vilket som är värst, men jag köpte varken efterrätt eller coctail utan gick istället in på deras fina fina toalett och spolade ner en massa toapapper. 

2 kommentarer:

Louise sa...

Men vad fan, du ser inte ens i närheten ut som en mormor. Du är jättesöt och ser ut som 16 1/2 ju. Dom måste varit blinda eller korkade bara.

Kram!

RaQ sa...

Tack som bara den! Du vet precis hur man smickrar mig! Tack detsamma. Puss