onsdag 27 maj 2009

Hyckleri för bövelen!

Kan vi inte nu, en gång för alla, komma överens om att det är skittöntigt att gå med i allehanda "titta alla, jag är god och tar totalt passivt avstånd från allt som är ont genom att klicka i medlemsrutan i en facebookgrupp och genom det försöka lura mig själv att jag gör gott"-grupper på Facebook och att vi genast slutar med det? Jag är naturligtvis inget fan av varken pedofili, tvångskastrering, kvinnovåld, barnmisshandel eller tidelag, vem är det liksom? Men jag har inget behov av att klargöra det för folk för folk fattar det, jag lovar. Hade jag varit för något av det hade jag ju kanske inte gått med i grupper FÖR ovan nämnda oskick. Du gör ju ingen nytta!? Vem fan kommer att sluta slå sin fru eller våldföra sig på sitt eller andras barn för att du är med i en grupp. Get real! Gör nåt konkret! Sluta lek helgon när du i själva verket inte gör ett skit. 

Den här snubben var även han med i en sån grupp. Så, nu kanske vi kan sluta med de där dumheterna? Frågor på det?

4 kommentarer:

kellyk sa...

här ligger det nära till hands att länka till: https://www.flashback.info/showthread.php?t=922732 som sedan ledde till: http://www.expressen.se/Nyheter/1.1584170/kanda-svenskar-hangs-ut-i-pedofilgrupp

jag kan inte låta bli att tycka det är sjukt roligt. just för att exakt det du skriver: att folk tror att de gör nån skillnad genom att gå med i sådana grupper. "bevara oss från det onödiga gatuvåldet" - hahaha.

RaQ sa...

Det är fan roligt. Där fick alla passiva töntar som känner sig lite finare än alla andra om de går med i såna grupper. Just gatuvåldet är väl kanske den enda gruppen där den där passiviteten gör nån nytta. Om alla sitter på fejjan och känner sig goda är ju ingen ute och slåss. Töntar är vad de är.
Long time no hear förresten, jag har saknat dig.

Mella sa...

Jag kan bara tillagga att Toy ar med i gruppen mot kvinnomisshandel...

RaQ sa...

Klart han är. Du ser ju.