tisdag 2 mars 2010

Lika som bär?

Jag blev bjuden på en ypperlig indisk middag idag av min alldeles egna länk till Gurra; the Prästen. Maten smakade så prima att jag kanske måste byta favoritindier men jag vet inte om Anonym går med på det och det är skillnad på två kvarter och två stationer bort. Man kanske kan varva. Hur som helst kom det in en man och satte sig precis i mitt stirrblickfång. Jag kände igen honom men kom inte på vem han var förrän jag kom på att det var ju:

Fast det var inte alls han, det var ju:

Jag tycker ju att jag borde se skillnad eftersom jag såg typ ett avsnitt av Färjan (med skämskudden i högsta hugg) men däremot flera gånger roat mig med att kolla på Vem vet mest under veckan och sen legat och briljerat och låtsats kunna alla svar när jag och Anonym vägrar gå upp på söndagen när det är repriser på hela veckans program.

Inga kommentarer: