tisdag 2 mars 2010

Skärpning!

Jag får bassningar för att jag inte bloggar tillräckligt ofta. Jag blir lika smickrad varje gång. Faktum är ju att jag från att ha varit Kung Bitter har blivit en nästan läskigt harmonisk människa som faktiskt rycker på axlarna istället för att hetsa upp mig. En människa som jag själv egentligen borde avsky, man kan inte vara så sansad, det går inte. Scary shit. Jag kommer snart skaffa runda glasögon, lukta patchouli och klä mig i Gudrun Sjödén från topp till Knulpsko.

Nu försöker jag inte på något sätt glorifiera mig själv, jag är långtifrån perfekt. Igår ritade jag en jättesnopp på min kursares arm. Och en liten liten i hans handflata.
Nu vet ni, jag är minsann en kul filur fortfarande. Hehe*

* (bör läsas med ett krystat leende på läpparna, lite sådär som när man inte vet om man ska rapa eller kräkas)

Inga kommentarer: