torsdag 20 december 2007

Piffigt värre

Missa för allt i världen inte sidan www.piffad.se! Ett UNDERBART initiativ för folk som är för fula för sitt eget bästa. Blir du lika ful på bild som i verkligenheten? Då är piffad nåt för dig. Skicka in dina bilder så fixar de biffen.

Kolla den här killen. Han är cyborg och sunkig. Ingen fara! Piffad gör honom till en vanlig psykopat, en nyrakad psykopat.

Den här kvinnan var mest naturtrogen av deras exempelbilder. Jag såg nästan ingen skillnad. Lite som med smink; Det ska finnas där men inte synas. Magi. Utan before och after hade jag aldrig gissat vilken som var vilken.
Är du lite less på din etniska härkomst? Ingen fara. Piffats experter kan göra den tristaste latino lite exotiskt thailändskt ladyboyish.
Inte för att jag för en sekund tvivlade på deras kompetens men jag kände mig ändå lite galet wild and crazy och beslöt mig för att testa dem och se om de levde upp till mina massiva förväntningar:
Ja, jag är i alla fall nöjd.

6 kommentarer:

Re-volta sa...

du är så jävla genial!

Anonym sa...

Haha, bra skrivit.

Anonym sa...

Åh snygging där.
Rrrrr

RaQ sa...

Jag vet. Du anar inte hur jobbigt det är att vara så piffig.

Anonym sa...

Jag brukar inte inlägg i bloggar men din blogg tvingade mig att, fantastiska arbete .. vacker ...

RaQ sa...

Tack och bock.