söndag 2 december 2007

Vem Fet?

Varför heter Van Veeteren Fan Veeteren och inte Fan Feeteren?

Nu kommer det snart en ny realityserie om stridspiloter. Finns det något som det inte gjorts reality-tv av? Sjukhus, brandmän, poliser, kustbevakare, bönder... gjort. Butiksbiträden? ICA-reklamen räknas väl? Gruppboende, äldreboende (SVT har säkert gjort nåt). Spärrvakt i Tumba kanske vore nästa idé, eller kanske en hårdkokt serie om att flippa burgare på BK Medis?

Positiv som jag är idag har jag kommit på en höjdarreklam att lägga till pluslistan härom dagen:

Sony Bravia; Den med bollarna, den med färgexplosionerna och nu senast; modellera i New York. Nog för att de säkert har budget som överskrider de flesta u-länders bnp men det är fan väl spenderade pengar!

2 kommentarer:

Mikael K sa...

Barnslig som jag är så skrattar jag mig fördärvad åt den bilreklamen med olika djur som hostar. Asrolig!

RaQ sa...

Jag är exakt lika barnslig. Den är ju torr humor på elitnivå, jag älskar den!