fredag 7 december 2007

Shame shame shame!

Jag tittar på Idolfinalen. Berätta aldrig det för nån för då måste jag fan döda dig. Jag kommer inte att hinna se färdigt, för jag har viktigare saker för mig, vilket gör att det känns lite lättare. Programmet har knappt börjat och ändå har jag letat skämskudde flera gånger.

När Marie Picasso var fjårtis ville hon byta namn till Madonna. Tur att hon tog sitt förnuft till fånga och bytte till just Marie Picasso.

På måndag ska jag till Globen. Hur i helvete lyckas de fylla den till Idolfinalen? På riktigt? Delar de ut gratisbiljetter? 17000 personer kan ju orimligen betala för att se skiten? Nu var jag tvungen att kolla ticnet och insåg att biljetterna kostade mellan 95:- och 395:-. Jag skulle kunna komma på exakt hur många saker som helst jag hellre skulle lägga 395:- på.
Varför inte:

Madonna ÄKTA handsignerad ”Like a Virgin” MYCKET MYCKET BRA!

eller kanske:
Kaffekopp och fat, H. Wiberg, tomten, 1:a sort, oanvänt
?
Fan, nu glömmer jag ju att kolla. Jag missar allt utom reklamen. Bummer!

2 kommentarer:

Mella sa...

Eller varför inte 395kr på Schyffert på Rival 29/4 kl. 17.30...?

RaQ sa...

Det är taget! OM jag inte bestämmer mig för att spara dem till nästa års Idolfinal.