söndag 16 december 2007

Stick och brinn!

Nathalie, 16: Du får mig att fundera på huruvida en höjning på röstningsåldersgräns skulle gynna Sverige. Ung och dum måhända men jag hade allt skrattat lite om du satte hans (jag utgår från att det är en han minsann) tunga i halsen.

Matts:Utveckla inte för allt i världen, men stava gärna Matts med två t, det passar dig.

Thomas Ljungberg, 42, Si(e)gtuna: Jag kan verkligen se ditt nöjda flin framför mig när du klurat klart på dina putslustigheter. Mina smilband står dock på ungefär tjugo i fyra. Du stinker hybris.

Hans God(?)vik, 77, Täby: Du är en ordbajsare. Kan inte sammanblandas? Är allt juridiskt konstant? För 29 år sedan vara aga laglig i Sverige. Jag sätter en kanellängd och en kanna kokkaffe på att du alltsom oftast slänger dig med fina fraser såsom; Det var bannemig bättre förr!

Mora: (Biter mig i rimtungan.) Lev du gott och länge efter gamla testamentet (din jävla (biter hårdare) /!#"&/&#"/=#")!

Ewa, 51, Hökarängen: Word!

Naturligtvis fanns det fler positiva svar men varför visa det självklara?

1 kommentar:

Re-volta sa...

men hej medeltiden! kul att du kom förbi!