tisdag 4 november 2008

Sms-terapi

Gemene Bajs:
Det satt just en man framför mig på tåget och petade sig i örat med en penna.

Ett fall och en lösning:
Slickade han av pennan sen?

Gemene Bajs:
Det gjorde han nog. I smyg så absolut ingen såg.

Gemene Bajs:
En bild på ett fluffigt bakhuvud med kal hjässa och svettiga lockar i nacken.
Det var han!

Ett fall och en lösning
Typiskt honom.

Gemene Bajs:
Jag vet. Han gör alltid sådär!


Ett fall och en lösning:
Ja. Det var därför jag gjorde slut. "nu får det vara nog" sa jag. "det kan aldrig bli något seriöst mellan oss så länge du håller på sådär" sa jag. Han vet ju hur jag känner. att min mamma var en penna och allt. men han respekterar det ändå inte. "det kan inte fortsätta såhär" sa jag.

Fotnot: Naturligtvis tog Ett fall och en lösning tillbaks honom och nu lever de lyckliga i en trerummare i Jakan. Hon försörjer sig på att sälja hemmagjorda rosa band och han packar skruvar för Ikea.





Inga kommentarer: