måndag 3 november 2008

Varför

Nu kan man äntligen köpa en ringsignalsvideo där en jävla unge biter en annan jävla unge i fingret så den andra jävla ungen skriker. Vad världen behöver är ju just ytterligare en skrikande unge. Tjoho!

Kan någon bildad medmänniska förklara för mig varför det alltid är gubbarna med de högsta och mest genomträngande ringsignalerna som alltid måste sitta och titta på telefonen fem ringningar för att vara säker på att veta vem det är i andra änden? Det händer aldrig med någon som har en bra låt när det ringer... eller en jävla unge som biter en annan jävla unge tack och lov.

Mest av allt: Varför i helvete är en tiondel av de 1050:- jag just pyntade för en tågbiljett till Glennville bokningsavgift? Jag bokade, jag betalade, jag valde till och med plats. Borde jag inte få de 105:- då?

Inga kommentarer: