fredag 17 oktober 2008

Fy fan

Jag avskyr den här låten. Jag blir arg när jag hör den. Jag hör den ofta. Varför vet jag inte men jag tycker att den är överallt. Jag får Bostonrysningar. Det enda som är värre är emd som valt att göra covers bara på de allra läskigaste låtarna någonsin. Idol verkar livsfarligt.




Bara för att jag spydde galla nyss så spelade p3 just basshunters senaste. Jag borde sluta lyssna på radio. Oj, nu kom det som grädde på moset en låt som låter mycket heeeeeeeeeey och lite ho och har samplingar från majjahilåten. Jag vet att den inte hette så och att det garanterat inte stavas så men jag är stolt att jag inte vet närmare.

4 kommentarer:

Fredrik sa...

Då är vi minst två:)

RaQ sa...

Det känns skönt med medhåll:)

Anonym sa...

De skulle kunna vara vänliga och berätta att han har svårt med ängelska uttalet. Kramizz

RaQ sa...

Hej Anonym.
Kramizz tillbaks.