onsdag 29 oktober 2008

Käre käre PJ

Äntligen någon som förstått hur allt ligger till. Visst är det vedervärdigt att tjejer försöker inkräkta på killarnas patent på att ligga. Jag hatar det! Jag blir så arg. Jävla horor! Asså, att killar knullar runt är ju bara coolt men liksom att tjejer ska försöka bli en jämställd del av ett ligg, det är fan bara äckligt. Asså, killar måste ju liksom få ligga fast... eller vänta... nä... eller asså om killar ska kunna ligga runt så kanske det behövs nån enda tjej i alla fall... och hon skulle ju bli rätt trött... amen några då. Fast sen när de är äckliga skulle man ju kunna slänga dem.
Vilken tur att du inte är äcklig och maskulin själv för då hade du ju velat knulla och det vet ju alla att söta sortens flikkizar inte gör.

Jag hoppas å så hårt att PJ's fina flikkiz läser hans lilla åsikt, dumpar honom och går och ligger med alla hans kompisar i ren protest. När hon är klar med kanske PJ kan ta sätta sin ädla 1800-talsmoral i halsen och kvävas?

4 kommentarer:

Fredrik sa...

Vilken idiot!!

RaQ sa...

Sannerligen. Han behöver nog mest ligga.

Anonym sa...

men slutsatsen blir väl att män är äckliga?

RaQ sa...

Ja, på ett självhatande sätt. MEN de har iaf enligt PJ rätt att vara det till skillnad från tjejerna som ska vara oskulder av den fina sörten. Jag är inget av det så jag antar att jag borde stenas.