söndag 5 oktober 2008

Vad passar väl bättre en söndagkväll...

än lite porr? Detroit: City of God och Urban Decay slår det mesta.


Kära Bullen.

Jag är en tjej på trettifyra vintrar som kan sitta i timmar och kolla på urbant förfall på www.internet.com i flera timmar. Jag funderar allvarligt på att göra en Red Road tatuering. Kan jag bli steril av det? Är det farligt? Borde jag sluta? Är det sant att man kan få håriga handflator? Jag har ingen vuxen jag kan prata med om det här så snälla Bullen; Hjälp mig!?

/Desperat


2 kommentarer:

KellyKorv sa...

påstår du att det är nåt fel med att sitta och titta på urbant förfall på the internet i timtal?!?! det har jag aldrig ens reflekterat över. tack för länk.

RaQ sa...

Nej, i min värld slår det det mesta men jag vet inte om gemene bajs håller med. Fast å andra sidan, vem bryr sig? Visst var det en fantastisk länk?