fredag 10 oktober 2008

Here we go again

Jag är sjuk. Igen. Eller iofs, jag har varit frisk sen i maj men jag misstänker att när det väl sätter igång är det kört. Att vara sjuk innebär att man blir skitkass på att blogga. Jag gör inget annat än sover och kollar på film och dåliga tv-serier. Jag har iaf sett två filmer; Margot at the wedding och But I'm a cheerleader. Hade jag kopplat att det var Nicole Kidman som spelade Margot hade jag nog gett upp med en gång men jag skyller på febern. Jag gillade den inte alls. Det enda som skulle kunna väga upp den är killen som spelar Margots son. Men nä.
But I'm a cheerleader var däremot helt suverän. Om inte annat för de fantastiska miljöerna.
Jag har sett två avsnitt av Samatha who? Den är exakt lika banal som den verkar. Däremot lobbar jag fortfarande för Tell me you love me. Anteckningsblock någon?

/Nils Petter Sundgren som inte har så mycket till liv just nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men Nils-Petter har haft!

Anonym sa...

Kära anonym.
Klart jag har!