lördag 18 oktober 2008

Strike a pose

Jag gillar csi, det är lagom underhållning i en timme, en timme är ungefär vad jag brukar klara att koncentrera mig. Om jag ska ranka serierna blir det NY, Las Vegas och sist Miami. Det kan Inte finnas någon enda levande skådis med ett större ego än David Caruso. Hela Miamiavsnitten går åt till att filma honom i diverse poser. Det är helt fantastiskt. Tänk på det nästa gång du tittar, det är att skämt. Han är inte snygg så där faller den förklaringen, han är ju dessutom ingen större stjärna, visst, han gjorde några filmer men nu är han tv-skådis. Det är lite som Top Model på nåt bisarrt, rödhårigt och solglasögonigt sätt.

När vi ändå är inne på ytligheter finns det faktiskt en sida som har den här vackra adressen; http://www.stomachfatisugly.net/

3 kommentarer:

Anonym sa...

Caruso är onekligen ett mysterium som det antagligen inte finns något svar på, jag är inte ens säker på att det finns en fråga.

RaQ sa...

Du har rätt, det finns ingen fråga.

south of sthlm sa...

osannolikt....
you beat me to it med tre hela jävla månader....
samma rubrik o allt

va ska man säga....en chans på miljonen eller?