torsdag 29 maj 2008

Gloryhole Göteborg Se hit!


Ni som relativt frekvent hamnar här genom att googla efter just gloryholes i Göteborg; Gå med på Qruiser eller Flashback, (på Flashback behöver du inte ens bli medlem för att läsa)
eller testa den där nya nummerupplysningen som säger sig kunna svara på alla frågor. Googla gloryholes verkar gå sådär.

Fast uttråkad som jag är kunde jag ju inte låta bli att kolla upp lite åt er. Ni verkar behöva det.

Gatan som gäller i Gbg är som de senaste decennierna Andra långgatan. Videolook verkar knappt finnas kvar, de har verkligen en hemsida som heter duga. Fast efter närmare efterforskningar verkar det som att videolok nu är wandas. Vad piffigt det hade varit om man hade kunnat skicka vidare folk från videolook.se till wandas.se men såna framtidsmirakel får man nog vänta med tills internet.com uppfinns eller folk flyger till rymden.

Alla som hamnar här googlar ju såklart inte på gloryholes utan även följande är dagens skörd:

Jesus älskar alla barnen
Gör han verkligen det?

Eija-Riita
Ja, vad säger man? Jag har nog sagt allt om Eija-Riita Berliner-Mauer.

vem kom på BARF
word!

Fruängen frisör
Testa Hårlooken, den klär dock inte alla.

"nya tuffa formuleringen"
Fan vad skönt, det är inte bara jag som hört det. Seriöst Colgate-Palmolive; Ni kan inte köra tysk dubbad skitreklam 2008. Ni kan inte heller köra bajsöversättning rakt av. Ni borde väl ha råd med en ganska skaplig reklambyrå? Jag ska bara städa med Grumme och borsta tänderna med Pepsodent i fortsättningen. Eller nä, det är Unilever. Aquafresh tar jag.

Inga kommentarer: