onsdag 21 maj 2008

Pastiller DAMN IT pastiller!

Jag avskyr tuggummi! Eller nä, jag gillar det egentligen, jag gillar den mintiga smaken, men jag hatar folk som inte kan tugga tuggummi. Jag har sagt det förr, jag kommer säga det igen, hur många gånger som helst.

Jag vill ha en sån där tuff spionkamera (gärna med 9 megapixel och inbyggd mobil) som man kunde köpa på Felixgördetgodagodareeeetiden, samtidigt som den tuffa avlyssningsapparaten som på nåt mystiskt sätt kunde sålla bort exakt allt ljud du inte ville höra men ändå låta dig höra exakt vad folk inom en radie på sisådär 10 meter. Jag skulle sitta på tunnelbanan och filma er som inte behärskar tuggummi. Sen skulle jag hacka alla stora tidningars hemsidor och lägga upp ett kollage. Om inte det skulle få er att inse att ni på riktigt ser ut som lägre stående varelser som borde ha händer till fötter och kala knallröda stjärtar så skulle jag nog ge upp. Jag skulle av fri vilja tugga ihop fyra paket extra och sedan avsiktligt sätta klumpen i halsen och självdö.

Jag vill inte se ditt tuggummi och mest av allt: Jag vill inte höra det. På riktigt.

Den här killen smaskade i min närhet.

Inga kommentarer: