lördag 17 maj 2008

Tidsfördriv

Jag hänger inte på nåt community alls just nu vilket gör att jag har rätt gott om tid. Därför vet jag såna vilktiga saker som att; De som läser det här och inte är kompisar eller bekantas bekanta hittar hit via google när de t.ex söker på följande:

Berocca
Primära behov
Hunden spyr av barf
Gloryhole Göteborg

Jag är så stolt att jag spricker. Eller nä, nu ljög jag. Primära behov fattar jag inte ens. Hoppas killen som sökte gloryhole blev nöjd med informationen.

2 kommentarer:

Mikael K sa...

Jag tycker du ska vara STOLT över gloryholesökningen!

RaQ sa...

Klart jag är stolt. Det är lite som mitt kärleksbarn. Den killen skulle ju kunna testa Qruiser istället för Google känns det som. Tänk om jag faktiskt visade honom vägen dit. Isf är jag ju lite av en frälsare.