söndag 11 maj 2008

Sol ute sol inne sol i hjärta sol i sinne

Årets första grillning. Jag packade min fläskfilé och drog till Lappis.
Mikael: Känn på min fina filé. RaQ: Slurp.
Ringmuskeln: Ingen tycker om mig. Bananskalet: Fan, vad brun jag ska bli.
Flaggan: Helvete, nu har jag glömt vilket lands jag var igen.
Daniel: Mitt näsrygg är en fitta och min kamera är mycket finare än RaQ's.
Daniel:Thank you daddy! Felix: Gud vad fjolligt eller just det, jag är ju också sån där.
Felix: Ge mig läderstövlar! Annars! Mikael: Det luktar som kuk i munnen.
RaQ: Má ég totta? Mikael: Píkuprump. Robert: Urk! Heterosnusk! Jag dör!
RaQ: Hur hamnade jag här egentligen?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har grundat en mycket proffsig stödjegrupp åt dig Raquel. Du är ett offer som hamnat utanför systemet på grund av din hemska erfaring. Ditt fall hamnat utaför försäkringskassan. Så VI tar hand om dig. Múhahhaaaaa

Tack för ett superrolig bildspelsdokumentär, pöss! bb

RaQ sa...

Åh! Tack! Jag har alltid velat ha en egen stödgrupp.
Puss