söndag 27 juli 2008

Fjågizar

Om inte jag fyller i de här tar Revolta bort sina och det vore ju nesligt.

Vem är du:

jag är en vampyr

Attityd:
jag suger och spyr

Ålder:
trettifyraochetthalvt

Stjärntecken:
kåtbock

Jag kommer från:
glennville

Jag bor:
tajt

Mentalitet:
bekväm

Internet Explorer eller Netscape:
vem vill veta det här? på riktigt? firejävlafox. tönt!

Familj:
flera stycken

Kroppsdel du har mest nytta av:
varierar. munnen är ju bra, men ibland behövs även en rumpa. armar är praktiska... äh pass.

Varelse jag är lik:
får jag höra ofta

Tror du på något:
I believe I can fly
I believe I can touch the sky
annars inget

Frisyr:
lite som Donald Trump fast längre

Hårfärg:
polish ho-utväxt

Längd:
1,74

Skostorlek:
38-40 helst 40

Gillar:
knäckebröd och min iPod

Ogillar:
Nordman
Rick Astley
apelsin-mer
modebloggar
betala räkningar

diska
städa
smaksatt ramlösa

Favoritmat:
havskräftor och avocado

Favoritglass:
Häagen-Dasz

Favoritdryck:
kaffe, öl, partysoda, vodka tonic, vatten, tropicana, välling

Gillar du godis:
jag inte bara gillar godis, jag är godis.

Isåfall vilken sort:
lakrisal, m&m's, skittles

Favoritklädesplagg:
munkjacka

Min favoritbok:
svår fråga, det där går lite upp och ner

Min favoritmusik:
också en periodgrej. eels, kent, tricky äh, jag vet inte, jag brukar plocka låtar inte artister.

Min favoritlukt:
ren man, arieltvättmedel

Öl eller vin:
Öl, rosé kan funka ibland

Liknar du en kändis:
you tell me

Bästa låten i världen:
welcome home son

Skriver du dagbok:
ibland, sen skäms jag när jag läser det.

Älsklingsfärg:
brun och orange

Skulle aldrig ta på dig:
cykelbyxor

Vad ville du bli när du var liten:
kille

Blev du det:
nej

Sportbil eller familjebil:
en gammal mini, en bubbla eller ingenting

Katt eller hund:
dammråttor

Har du nån nojja:
ett par

Fobier:
nja, ormar och råttor kanske

Deprimerad eller glad:
svår fråga, eller nä, jättedum fråga

Värdesätter du ärlighet:
lika dum den

Känner du en mytoman:
inte vad jag vet, men det vore lite spännande

Har du pojkvän/flickvän:
nej

Är du kär?:
lite

Vem/vilka vet mest om dig:
flera vet olika delar

Gillar du att slåss eller:
inte det minsta, eller?

Är du seriös:
när det gäller vad?

Vem är snyggast i världen:
svår fråga, skönhet är rätt ointressant, alla är ju lite snygga liksom

Vad är du allergisk mot:
nordman, hundar och katter

Vad gör du nästa år:
pluggar kanske, eller jobbar

Hårdrock eller synth:


Har du utländska föräldrar:
ja

Är du sexuellt frustrerad:
på en skala 1-10 nånstans runt 26 kanske

Vem är snällast just nu:
snällast just nu? är inte sånt konstant?

Var har du ont:
ingenstans

Vad tycker du om idrott:
du simmar ur bild

Gillar du att fotografera:
som fan

Salt eller socker:
socker i kaffet, salt godis

Gillar du ketchup:
på korv ja, annars nej usch.

Sushi eller hamburgare:
Sushi om jag inte är bakis

Små eller stora bokstäver:
SMÅ

Är du blyg:
ja, när det kommer till känslor, annars inte så värst

Om du fick välja ett äventyr vilket skulle du välja då:
2001 ett rymdäventyr

Har du någon piercing:
inte längre

Använder du smycken:
bortsett från örhängen sällan

Är du glad nu:
ja, men jag skulle kunna vara gladare

Var du glad igår:
igår var jag mest trött men helt ok-glad

Kaffe eller the:
kaffe

Om jag vore en färg:
skulle jag vara sprayfärg för att den luktar så gott

Jag har kysst:
jasså? berätta gärna mer. ja, jag kysste Mikael i en dröm igår, annars var det rätt längesen, det var nog Camilla för att hon aldrig kysst en tjej. jag vill kyssas men det är få jag kan tänka mig att kyssa. bara en (oj, vad flikkiz jag låtej *tihi*)

Sexuell läggning:
ja tack.

Jag har:
en mycket märklig sms-monolog

Barn:
nu simmade du ur bild igen. stanna gärna där

På min fritid:
gör jag allt för att slippa städa tex svara på sånt här

Om sex månader:
är jag ensamstående mamma till fyra mulattbarn och bor i en tvåa i Brandbergen, eller så fryser jag bara.

Jag samlar på:
tändsticksaskar och parfymer jag aldrig använder. sneakers.

Jag ångrar att jag inte:
vad hjälper det?

Jag blir glad av:
musik, folk, skinka

Jag blir förbannad av:
tuggummi

Om jag fick 10 miljoner:
skulle jag klyschigt nog resa. Jag skulle börja med en roadtrip i usa och sen dra till tokyo. en lägenhet hade det blivit också, eller ett hus?

Det här skulle jag inte göra ens om jag fick en miljon:
sparka på den som ligger

När ingen ser mig:
det är ju det som är grejen, att ingen ser.

Bästa tekniska uppfinningen:
flygplan och telefoner

Levande begravd eller levande kremerad:
död och kremerad, varför levande?

Har du haft sexuella fantasier om det egna könet:
inte direkt, kanske nån dröm

Har du haft sexuella fantasier om vänners föräldrar/syskon:
nej, inte om mina egna heller

Jag har använt sexleksaker:
vem har inte

Vilka:
jag och revolta brukar bygga fittlego

Jag har betalat för sex:
inte än

Min konstigaste sexuella upplevelse:
hej gemene man, vet du, en gång hände det nåt galet kinky, det var så här: är du dum i huvudet?

Beskriv dig själv med tre ord:
kåt, glad, tacksam

Har du nån gång varit deprimerad:
var går gränsen?

Känner du någon som varit/ är deprimerad:
mm

Finns det någon du vill lägga en förbannelse på:
nej

Har du blivit behandlad som skit av en vän:
ja

Har du bra självförtroende:
ibland, ibland inte alls

Älskar du livet:
nej, men jag älskar några andra

Vad har du för humor:
sjuk och käck *fnizziz*

Har du en bästa vän:
jag har flera

Läser du:
i perioder, just nu, ja, en hel del.

Mobiltelefonen betyder för dig:
ibland mycket, ibland sådär, just nu sådär, men den är iaf skitsnygg

Drömmer du:
just nu mycket och konstigt

Om ja; minns du dina drömmar:
om ja så är ju risken rätt stor att man minns dem eller? alla drömmer eller? idiot!

Röker du:
ja, mest makrill

Spara eller slösa:
jag har blivit vuxen och sparsam, nu flyger grisar

Favoritsemesterställe:
pass

Vem diskar hemma hos er:
jag, så sällan som möjligt helst.

Storhandlar du:
nej, jag vill men jag har inte plats

Är det något du är bra på:
jag är en jävel på kärlek, jag är en jävel på att kyssa flickorna (men usch, varför skriver jag sådär?)
jag är säkert bra på nåt.

Är du praktisk:
mycket

Är du teknisk:
nästan lika mycket

Tittar på TV:
är det du tv-pejling? isf aldrig

Hur mycket tittar du på TV:
inte mycket, jag brukar göra annat samtidigt och tappa tråden

Äger du nån leksak:
definiera leksak, jag har inga bilar eller nallar men jag hade ett skitfint smurfhus när jag var liten, och en fisher-priceprojektor som jag körde bio med i garderoben

Lekte du med Barbies som liten:
ja

Eller föredrog du lego:
nej

Onani; skamligt eller njutningsfullt:
skamligt? vem är du? du skrämmer mig.

Vad anser du om porr:
beror på, oftast rätt likgiltig men vid rätt tillfälle och rätt porr...

Fotograferar du mycket:
ja

Högtid du gillar:
julen har vuxit, jag gillar att hänga med familjen och jag älskar presenter.

Har du prestationsångest:
det händer men då blundar jag tills den försvinner.

Dricker du mjölk:
till blodpudding, annars i kaffet eller för att reta Kahteetzeeh

Har du varit på festivaler:
jag var på roskilde en gång, sen insåg jag att jag inte var festivalmaterial

Hur ofta byter du sängkläder:
varje söndag

Har du en bra relation till dina föräldrar:
ja

Gillar du att betala räkningar:
det är något av det värsta jag vet

Har du koll på din ekonomi:
ganska

Har du något synfel:
ja, fast åt det bra hållet

David Bowie eller Beatles:
Ziggy Stardust-Bowie och Beatles

Vet du vad ordet paradoxal betyder:
Paradoxalt nog nej, eller?

Brukar du be om varuprov när du handlar kosmetika/vårdpryttlar:
aldrig, jag önskar dock att jag gjorde det men nej, jag är inte sån

Är du social:
mot de flesta

Skulle du kunna slänga ut 3000 kr på en romantisk middag:
nej. jag skulle hellre äta mig mätt på frigolit och göra nåt roligt för pengarna.

Vad är det mest romantiska du vet:
spontanitet

Om du och din partner zappar på TV:n och det råkar vara porr, vad gör du då:
beror på porren, är den dålig ringer jag nog till comhem och säger att jag nog fått för många kanaler

Bra egenskaper hos en kille/tjej är:
det är bra om han kan läsa och prata, tänka är ok också

Bra egenskaper hos en vän är:
nu somnade jag nästan till lite. snygg rik och golfig kanske?

Dåliga egenskaper hos en vän är:
missunnsamhet, egoism, hybris

Vet du vad emotionell instabilitet betyder:
det betyder ordagrannt att man sitter och skriver såna här listor i flera veckor.

När du gör dig illa blir du:
raderad eller verbalt mosad eller båda

Gråter du ofta:
olika

Vilken är den bästa känslan du vet:
kärlekspirr, töntigt jag vet, men likförbannat; kärlekspirr

Är känslor svåra att förstå sig på ibland:
vilka? vems? inte mina, men alla andras

Tycker du utseendet är viktigt:
Jag tycket att frågetecken är viktiga. Jag tycker även att gemene skönhetsideal är lika intressanta som antikrundan. alla jag tycker om är snygga.

Tycker du sex är viktigt i ett förhållande:
tycker du att andas är lite överskattat? eller mat? mm, jag med.

Trivs du på ditt jobb/utbildning nu:
ja

Om du fick vrida tillbaka tiden en gång; vad skulle du ändra:
vad är det här? arkiv x?

Favoritcafé:
just nu är råshagas kaffe godast

50 tal eller 80 tal:
80-talet var en styggelse som borde grävas ner för all framtid.

Har du slagit någon nån gång:
inte så hårt

Om ja; skämdes du efteråt:


Tror du antidepressiva mediciner är beroendeframkallande:
testa google

Tror du att det finns kräkmedel i systemets sprit:
nej

Vad får dig illamående:
för mycket lakrisal. eller för mycket sprit

Trodde du på tandfen som liten:
nej, trodde du på halloweenpumpan?

Får du blommor ofta:
nej, men jag lir jätteglad när jag får det.

Om du fick en önskan uppfylld här och nu just i detta ögonblick:
skulle jag definitivt inte sitta här och svara på den här skiten

Hade du en bra barndom:
you say potato

Gillar du att fiska:
jag älskar att fiska, det är bara dödandet och rensningen som är lite prekär.

Gillar du kakor, tårta och bullar:
sådär. jag gillar godis mer

När brukar du gå och lägga dig:
när jag jobbar: 22, på semestern 1-3

Har du några särskilda kvällsrutiner:
att motvilligt tvätta ansiktet och borsta tänderna, det är ju så vansinnigt tjatigt. skulle dock aldrig lägga mig utan.

Hör du nåt ljud just nu:
gruppboendet mittemot fikar på gården plus att nån underhåller med klassiskt på högsta, jag kontrar med pixies.

Ensamhet är:
ett väldigt vitt begrepp

Inga kommentarer: