lördag 5 juli 2008

Springsteen


Jag har gjort det till nån konstig vana att se Bruce Springsteen live. Jag lyssnar inte ens på honom. Jag har dock en autograf som jag fick personligen när jag var liten, söt och totalt ovetande om hans storhet i vissa kretsar. Idag blir det iaf av igen, ett halvår efter förra konserten.
Jag har en favoritlåt, en som aldrig skulle spelas på en konsert och en som jag aldrig hade hört innan jag fick den via msn för två år sen. Jag tänkte vara svennegullig och dela med mig av detta mästerverk, men hittade en version som slog the boss med hästlängder. Tur att killen skrev [cover], annars hade jag blivit osäker.

Stina: Jag ska dansa, jag lovar. Eller nä, jag har ju sittplats. Bummer! Jag återupplever feelingen och dansar live istället när vi ses.

Inga kommentarer: