fredag 11 juli 2008

Är det över nu?

Jag ringde telenor. Tjejen som svarade var så trevlig att jag faktiskt var riktigt hyfsad tillbaks. Jag vet att det inte är Bettan i kundtjänst som är boven men vad fan, vill man skälla är det ju de som ligger närmast tillhands. Hon var iaf hur tillmötesgående som helst, tog bort fakturan efter att ha sett hur mycket strul jag har haft. Jag antar att jag är en riktig hatkund och fattar inte varför de inte bara släpper mig. Jag hoppas innerligt att jag aldrig mer hör något från dem, vilket jag även förklarade för henne på ett mycket civiliserat sätt, men efter alla vändor kan jag ge mig fan på att jag inte hört det sista från dem. Vi får väl se.

Lite plåster på såren är det att folk med relativt jämna mellanrum hamnar på min blogg genom att googla telenor.

Inga kommentarer: