måndag 7 juli 2008

Oh my god! Shoes!

Jag har en tradition. Varje gång jag kommer till Geebeegee aka Glennville köper jag två par skor. Det finns en outlet här i avkrokarna där de har en fantastisk Nike-affär. I förra veckan åkte jag ditt för att fylla på mitt förråd men tji fick jag. Hittade absolut ingenting. Det tog flera dagar att hämta sig från chocken.
Idag gav jag mig på det igen eftersom jag insåg att jag inte kommer att köpa några skor alls om jag inte gör det här, jag fixar inte att leta runt på stan. Väl där hittade jag ett par Nike som jag ratade sist för att de kostade för mycket. Idag hittade jag dem igen, för halva priset.
Nån där uppe måste ha sett mig, och tänkt att nu så är det väl ändå hennes tur *wailar*.
För att spä på flytet hittade jag ett par retroreebok också... Och ett par flickisskor....
VÄRLDSORDNINGEN ÄR ÅTERSTÄLLD! Och min garderob är återigen för full av skor. Jävla i-landsproblem.
Hemma om tre dagar. Jag längtar lite.

Det är by the way skittråkigt att blogga utan bilder, men ni får fantisera fritt och skapa era egna vackra illusioner. Lite som en stor bulle man kan gå in i. Eller jag vet inte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag längtar jättemycket! Vill se dina shooes!
Puss

RaQ sa...

Det ska du absolut få! Om du har tur får du även se mig.
Puss tillbaks.