torsdag 31 juli 2008

Me, the cruiser.

För att leva upp till alla förväntningar på en trettiplussare tog jag en kryssning till.
Det var jag,
Veronicaoch Anna.
Det var en mycket kreativ tur.
Jag hann till och med med ett par varv på joggingspåret på däck 11.
Vi mötte nya människor och skapade nya vänskapsband.
Jag fick såklart ragg.
Mer än ett till och med.
Anna raggade inte.
Största delen av kvällen handlade om att vara snygga.
Utsidan är viktigast. Säger nån nåt annat ljuger den.Hytten är hemtrevlig. Den är lite som min lägenhet fast med fler sängar och mer folk.
Anna dricker flera liter varje natt så hon var tvungen att ladda.
Hon lobbade även stenhårt för sina make-upservetter från H&M. De är verkligen skitbra!
Ingen diss för allt i världen, H&M-wipes är säkert the shit, om du säger det så. Här är för övrigt Annas kudde, handduk och linser. Detta är efter en wipeomgång. Alla borde använda dem! Till och med linserna är svarta. Vackert! Nästan som konst.
Okej, jag står för det; Jag hade skitkul! På en kryssning!

Inga kommentarer: