söndag 20 juli 2008

Köttigt gloryhole

Jag har varit på fest. Deltagarna var:
RaQ
Daniel
Daniel
Mikael
Baldur
Andreas
Robin
Robert
Finn ett fel.

Någon, jag är ganska säker på vem, en poet utan dess like, har googlat köttigt gloryhole. Jag vet inte vad jag ska säga. Det är skitroligt, men det får mig faktiskt att vilja vara en fluga på din vägg för en helg.
Bilder från festen kommer inte nu, jag orkar inte, jag ska dricka välling och äta skorpor. Hej åttiotal, var det här du gömde dig?
Jag har iaf filmer som skulle ge mig en examen från konstfack på momangen. Jag är så arty att jag blir rädd. Robert; Du är fan KUNG Arty.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det måste ju vara jag som är den felande länken, eller?
Släng upp lite bilder, vettja :)

RaQ sa...

Har du också vagina? Fan! Det missade jag.
Ja, jag ska fixa bilder, jag lovar.

Anonym sa...

Jag som trodde jag var överallt och med alla... Borde friska upp minnet.

RaQ sa...

Nu förstår jag ingenting... MEN jag sitter iaf och fixar med bilderna.