torsdag 18 september 2008

Arg!

Jag blir så jävla arg. Idag kom jag till insikt, eller insikt och insikt men jag har faktiskt inte funderat på det här direkt förut.
Många tjejer som blir våldtagna vågar inte anmäla av rädsla för förövarens vänner. Detta innebär alltså att det finns folk som ställer sig bakom en sådan gärning och håller förövaren bakom ryggen. Jag förutsätter att alla jag känner skulle göra motsatsen. Rätta mig gärna om jag har fel så kan vi göra slut direkt. Nu handlar detta väl främst i yngre åldrar men då undrar jag; Vem har uppfostrat de här kidsen och vad är det för fel på dem?
Som pricken över i får jag veta att min kusin på 18 år igår blev drogad på krogen i Götlaborg. Tack och lov vaknade hon i tillnyktringscell och inte hos nåt kukhuvud som såg sin chans. Hennes kompisar hade tack och lov inte lämnat henne, men ambulansen kom och vände utan henne två gånger för att hon inte ansågs kritisk nog. Näfan, det är rätt cosy att ligga medvetslös på en trappa på Avenyn en sval septemberkväll.
Jag blir så arg att jag vill slåss. Man har fan inte rätt att kalla sig man om det enda sättet man får ligga på är att roppa en ung tjej. Fy fan vilken jävla fitta. Jag önskar honom och alla hans liksinnade patetiska jävla skämt till retroaktiva abortkandidater en gängbögvåldtäkt av tio mycket välhängda, sadistiska långknullare.

2 kommentarer:

Re-volta sa...

ambu-fucking-lans.
är det ekonomin som tänker? kostar din kusin mindre i cell hos bängen än på sjukhus? antagligen. vad hade de gjort om hon blivit dålig?
FITTAHUEN!

RaQ sa...

Jag vet. Hon var ju i min värld ganska dålig (typ medvetslös, det är ju inte toppform, eller är det bara jag som är otränad? Fast fortfarande; Jävla Rohypnolfitteloser som försökte. Må du brinna i kukhelvetet.