torsdag 25 september 2008

Grattis!

SL:
Idag gjorde ni ytterligare en helt onödig biljettkontroll på en buss där alla har visat färdbevis för föraren. Tre pers á hur många kronor i timmen? Naturligtvis tog de ingen. Det där med inkomst vs utgift kräver ju lite av båda. Jag antar att kontrollanter inte växer i Tyresö så det har ju gått minst en resa dit med samma slående resultat.

RaQ:
Nån timme efter kontrollantbussen ifråga gick jag på fel buss och hamnade på SÖS. Där fick jag för det.

Nu ska jag laga fisk och färga hår eller kanske färga fisk och laga hår. Välj själv.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns en blog som hatar SL som man kan roa sig med att läsa när man är på SL-hatar-humör.

RaQ sa...

Jag vet. Jag älskar organiserat hat. SJ är inte heller jättepopulära.

RaQ sa...

För att göra det hela lite extra festligt har någon idag googlat jävla telenor och hamnat här. Hat i kvadrat skulle man fiffigt kunna säga. Fast iofs.... det skulle ju kunna vara du.