onsdag 24 september 2008

Dagens lista är snodd från en random bloggiz

Vilken svordom använder du mest?

Fitta.

Äger du en iPod ?

Ja.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

06:43

Var köper du dina matvaror ifrån?

Affären eller bonden nästgårds.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?

Ja.

Vilken var den senast filmen du såg?

Återkomsten var näst senast, den efter var så kass att jag förträngt den.

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?

Jag umgås hellre med stafylokocker än med en hel barnfamilj.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa då?

Ett liv.

Har någon någonsin kallat dig lat?

Säkerligen.

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?

Tv.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

CD?

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?

Kan vara Hello Saferide.

Vad åt du till middag senast?

Avocadomacka och Proviva.

Använder du huvtröjor?

Jag ÄR en huvtröja.

Kan du vissla?

Finns det någon som inte kan?

Vem var den senaste som ringde dig?

Kahteetzeeh eller Mikael.

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?

Jag åker allt, sen mår jag skitdåligt och drabbas av akut självhat.

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?

Aber natürlig.

Vilket riktnummer befinner du dig i?

555.

Tittade du på tecknat när du var liten?

Ja, tecknade pärlor ibland, fast mest Hair, Bluesbrothers, Helan och Halvan och Chaplinfilmer.

Hur många syskon har du?

1,5

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?

14,9

Är du blyg inför det motsatta könet?

Bara om jag vill ha honom.

Vilken film kan du alla replikerna till?

Jag kommer inte ens ihåg handlingen dagen efter.

Äger du några band t-shirts?

Räknas Bruce Lee och Jesus?

Hur många stolar står runt ditt köksbord?

Två, men bordet sitter för högt så det går inte att sitta där.

Läser du för skojs skull?

Ja.

Pratar du några andra språk?

Ja.

Diskar du din egen disk?

Ja, den möglar annars.

Har du gråtit offentligt?

Ja.

Har du en stationär dator eller en laptop?

Ja.

Försöker du alltid att lära dig nya saker?

Nej.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

Nej.

Vill du just nu göra några tatueringar eller piecingar?

Ja.

Kan du kasta macka?

Jag kan vissla.

Har du någonsin varit på Jamaica?

Nej, men en gång lyssnade jag på Bobban.

Vad har du med dig in på bion?

En motorsåg och spolarvätska.

Har du dejtat någon av en annan religion?

Ja.

Vad har du för väder?

Och bilen går bra?

Har du en favoritblogg?

Jag har tre.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?

Gymnastik och svenska.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

Svårmod och otillgänglighet.

När sov du senast på golvet?

Jag sover inte på golv, jag delar soffa.

Vilken är din favoritdrink?

Vodka Tonic.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

Åtta.

Är dina dagar fullbokade och stressade?

Verkligen inte.

Vilken är din favoritfrukt?

Godis.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?

Skitgammal.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

Ser det ut så?

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

Anal ut i fingerspetsarna.

Tror du att Gud är man eller kvinna?

Nej.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?

Det otäcka.

Vad var det senaste du åt?

Smutti och avokadomacka.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?

De tyckte att jag såg ut som en fårtacka, en vacker fårtacka.

Gillar du senap?

Observera att jag tagit bort miljarder tråkiga frågor.... ändå tar de aldrig slut.

Vad säger du till själv när allt känns svårt?

How low can you go?

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

Ja.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?

Jack Torrance.

Tycker du om att krama folk?

Jag kan vissla. Och kasta macka.

Skulle du säga att du är trendig?

Nu skrattade jag lite.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?

Ja.

Vad är du allergisk mot?

Katter och barn.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

Nej. Jag blir mätt och belåten.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?

Jorma Birthed By Cock Arnarsson

Inga kommentarer: