tisdag 23 september 2008

You say lista I say intervju

För er som inte vet: En lista och en intervju är här samma sak. Med här menar jag på min lilla pajadisöiz på intejnet.com.
Den här har jag snott från Metro:

Känns det inte lite märkligt att plötsligt bli folkkär som tv-kock?Jo fan. Helt galet. Jag har radioutseende och kan knappt laga mat.
Men hur känns det? Är du döv? Som jag just sa, helt galet. Jag svär.
Det tror jag inte att du gör. Tro vad fan du vill.
Vad vill du snacka om då? Din mamma i natt.
Du har inget att säga om det som händer innan och bakom, tankar och idéer, det som inte visas i tv? Nej.
Varför inte? Du använder till exempel rätt okonventionella redskap. Skär lamm med sticksåg och skalar potatis med högtryckstvätt? Jag skär vem fan jag vill med vad fan jag vill. Jag skär dig med.
Du vill inte ens ge ditt program extra uppmärksamhet nu när det sänds i mer undanskymda TV4 Plus? *skäms tyst*
Eftersom du inte är intresserad av att prata så föreslår jag att vi avslutar lunchen under tystnad.
Du ställer skittöntiga frågor.
Du vill ju inte svara på några.
Så jävla skittöntiga.
Du, vi avslutar det här nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du noterat att Medea har en blogg?

http://www.bibelcitat.blogspot.com/