tisdag 16 september 2008

Jävla Hermelin

Jag har säkert skrivit det förr men det kan inte sägas nog många gånger. Hermelin undersökningar ringer mig i tid och otid. När en sinnesslö kille ringde och väckte mig en lördagmorgon klockan halv nio (det kan ha varit halv tio men halv nio låter värre) ifrågasatte jag hans intelligens kraftigt och bad honom därefter att se till att de aldrig mer ringer mig. Han sa att han skulle försöka, jag sa att ha skulle. Uppenbarligen fixade han inte för nu ringer de såna där jävla tysta samtal som bara klickar när man svarar. Jag skrev just ett arg mail och väntar ivrigt på svar, allt för lite drama i vardagen.

Jag har iaf en hjälte. En kille som sitter och listar alla jävla nummer som ringer men som man sällan får upp på hitta eller eniro. Heja Leffeboy!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Antligen har jag hittat hit! Sag lanken pa din facebook och har nu pa 3 dar hunnit ga igenom hela bloggen. Det sager val lite om hur lite jag har att gora pa jobbet men fan vad jag har skrattat! Och jag lovar att nar jag flyttar tillbaka till Sverige sa ska jag bojkotta telenor!
Kram

RaQ sa...

Det hoppas jag! Annars gör jag slut. Jag kan nog inte vara kompis med nån med telenor faktiskt.
Då är vi två med såsiga jobb, jag har läst en hel bok på mitt idag.