onsdag 17 september 2008

Ja, man borde bannemej unna sig

Nu hittade jag sidan vi inte borde ha kunnat leva utan fram tills nu.
De har så fantastiskt kreativa argument! Vad sägs om:
"
En undersökning visar att de flesta föredrar runda och fasta bröst!"?
Jag är mållös! Jag som trodde att alla ville ha saggiga hänglökar. Jag fattar verkligen ingenting.
När man klickar på länken om att de redan hjälpt många nöjda kunder hamnar man, oj, hoppsan, i webbshopen.

När man klickar på kundkommentarer får man bland annat läsa följande:
"Det var inga problem så länge jag hade BH på mig men när jag stod naken framför spegeln eller hade sex med min man kände jag mig genast osäker."
Hej Terapeut. Nåt mer du vill veta? Avföringsrapport kanske?


"Varje gång jag gick ut med min kompis Jenny fick hon alltid allas uppmärksamhet eftersom hon har ganska stora bröst. Jag var alltid ett bihang och stod som ett fån bredvid när de stötte på henne. Självklart blev mitt självförtroende påverkat av detta och jag slutade gå ut med henne.
Jag har tagit Breast-Perfect i två månader och mina bröst är märkbart större nu. Jag har börjat gå ut igen och det verkar som om män är mer attraherade av mig nu. Jag kan verkligen rekommendera Breast-Perfect."
Hej storre-brost! Är det här man köper sig en självkänsla? Eller ett liv? Eller kanske lite självrespekt?

"Jag är alltid skeptiskt när det gäller mirakelpiller med Breast-Perfect har övertygat mig. Vilken grym produkt och utmärkt service. Kepp it up!"
Kepp kan du vara själv med?


De har även en faq:

"Hur fungerar Breast-Perfect kapslarna?
Kapslarna består av en blandning av olika ingredienser som stimulerar kroppens egna hormonproducering. Det resulterar till att brösten växer. Breast-Perfect kapslarna består av örtingredienser som är mycket noggrant kvalitets testade."
Lite som Herba life? Eller Herba mare? Ingredienser är tydligen the shit om man ska ha jätte pattar.


Är det möjligt att behandlingen inte fungerar för mig?
Efter tester med ett stort antal människor visar det sig att antalet positiva resultat är mycket höga.
Oj, många och höga? Uttömmande.

Fast när jag klickat runt lite blir jag mycket klokare:

"Ingredienser:
yam, isoflavonoid (sojaextrakt), hopextrakt, majs stärkelser (fyllnad), gelatin(kapseln isig)."
Majs stärkelser och isig, ni börjar fånga mitt intresse nu.

"Sexuella funktioner:
Bröst spelar en viktig roll i människans sexuella behov. Bröstvårtan och runt om är en sexuell erogen zon.
Åh fan! Men blir även bröstvårtan större och fastare?
"

"Flera undersökningar visar att ungefär 75 % av alla kvinnor vill ha större bröst."

Stort antal, flera och mycket höga.... Vilka är flera och hur många är de? Jävla klåpare! Om nån överhuvudtaget går på skiten ska de bara ha det. Idioter! Visa mig de 75% som vill ha större bröst är ni rara. Och vem fan är tönten i vit rock?

2 kommentarer:

Mikael K sa...

Jag borde prova och se vad som händer?

RaQ sa...

Du vill ha mina jättepattar. Det vet nästan alla.